FANDOM

Aldea Malvada (hiszp. „Wioska Zła”) – mała opuszczona wioska położona w północno-wschodniej części Tierra Robada.

OpisEdytuj

Aldea Malvada prawdopodobnie była zamieszkiwana przez Indian. Wioska składa się z kilku glinianych domów oraz ruin. Pomimo tego, że wioska jest oznaczona jako atrakcja turystyczna poza misją „Defraudacja” (w której odgrywa bardzo istotną rolę) nie ma tam nikogo.

Przez swój klimat wioska stała się swego rodzaju „wylęgarnią” dla różnych mitów. Przykładem mogą być np. mity o UFO lub zombie.

MityEdytuj

SzkieletyEdytuj

Około roku 2009 jeden z graczy doniósł o czterech szkieletach, które pojawiły się o godzinie 22.00 w Aldea Malvada. Szkielety miały atakować gracza za pomocą broni białej takiej jak: kije i miecze. Rok później do sieci trafił mod, który był praktycznie identyczny do tego przedstawionego w filmie.

Duch w oknieEdytuj

Jednym z mitów jest też tajemnicza biała postać pokazująca się nocą w oknie jednej z chat. Duch miał się rzekomo pojawiać po osiągnięciu 100% gry, ale ilość graczy, którzy mimo spełnienia wszystkich warunków nie mogła odnaleźć ducha oraz to, że jedynym dowodem na to jest nieruchome zdjęcie jednoznaczniie obaliły ten mit.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki