FANDOM

Duch Jolene Cranley-Evans (znany też jako Duch z Góry Gordo) jest potwierdzonym mitem występującym w GTA V.

170px-JoleneCranley-Evans-GTAV

Duch widziany przez lunetę celowniczą

Opis Edytuj

Niedaleko szczytu Mt. Gordo znajduje się duża, płaska skała, na której znajduj.e się wypisane krwią) słowo „JOCK”.

Między godziną 23:00 a 24:00 nad wymienioną skałą pojawia się zjawa Jolene.

Duch nie dokonuje żadnej interakcji z graczem. Zjawa pojawia się zawsze z otwartymi ustami i oczami bez źrenic i tęczówek (najprawdopodobniej nie posiada ona powiek, które, sądząc po śladach krwi wokół oczu, zostały usunięte ostrym narzędziem). Jedyną czynnością jaką duch wykonuje, jest obracanie się zawsze twarzą w stronę gracza. Praktycznie niemożliwe jest podejście do ducha, gdyż znika on w przypadku zmniejszenia odległości gracza od zjawy.

Historia Edytuj

Jolene Cranley-Evans była żoną Jocka Cranleya, kaskadera występującego w popularnych programach w latach '80. Zanim Cranley został sławny żył w Blaine County. W latach '70 postanowił zostać kaskaderem w Los Santos, jednak jego żona była przeciwna wyprowadzce. Podczas wspinaczki na Górę Gordo Jock zepchnął swoją żonę z klifu. Jolene zginęła wskutek obrażeń, które odniosła w wyniku upadku. W czasie przeprowadzonego śledztwa Jock został uniewinniony z powodu braku wystarczających dowodów.

Ciekawostki Edytuj

  • Występuje podobieństwo między tym mitem, a Duchem z Aldea Malvada.
  • Nie istnieje model ducha, jest on jedynie dwuwymiarowym sprite'em.

Galeria Edytuj

Proof-The Mount Gordon Murder-GTAV

Artykuł dot. zabójstwa

8061ad1d3634b13b3a61404a2c1c877a

Duch widziany z bliska

Więcej z Fandomu

Losowa wiki