FANDOM

Głosy z Mount Chiliad to dziwne dźwięki, które da się usłyszeć będąc na Górze Chiliad lub w jej okolicach.

MCIMAP.jpg

Zasięg występowania zjawiska

Opis Edytuj

Najczęściej słyszanymi odgłosami są ludzkie krzyki i płacz. Część graczy donosiła jednak o dźwięku piły łańcuchowej, co miało być rzekomym potwierdzeniem mitu o Leatherface lub Piggsy'm, jednak obie te postacie są jedynie wymysłem graczy.

Inna z teorii wymyślona przez graczy to duch ex-policjanta, którego zabija się w misji "Złe Ziemie" (ang. "Badlands"). Różne osoby opisywały nawet spotkania z duchem w chatce, w której ukrywał się wspomniany informator. W chatce tej gracze rzekomo widzieli też ciało wisielca.

Za krzyki obarczano też winą Wielką Stopę (Yeti), jednak istota ta pojawiła się dopiero w GTA V.

Wyjaśnienie Edytuj

W rzeczywistości krzyki te spotykane są bardzo rzadko, a odpowiedzialne za nie są postacie niezależne, które na skutek błędu w skrypcie odpowiedzialnym za wykrywanie drogi spadają z góry, a w trakcie upadku krzyczą (podobny błąd jest odpowiedzialny z zachowanie fotografa niedaleko Los Santos).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki