FANDOM

Love Hurts – misja, która była uznawana za mającą wystąpić w Grand Theft Auto III, jednak nie pojawiła się w ostatecznej wersji. Tą misję miał zlecać nam Darkel. Rockstar Games zdementowało pogłoski jakoby faktycznie takowa misja miała istnieć.

Opis Edytuj

Misja ta miała nauczyć gracza, jak sterować samolotem Dodo. Jej celem prawdopodobnie miało być zabicie Donalda Love'a. W tej misji gracz musiałby ukraść samolot i wlecieć nim w budynek Love Media w celu zabicia Donalda Love'a. Przed kolizją z budynkiem gracz miał prawdopodobnie wyskoczyć z samolotu, mimo że w grze nie ma możliwości wyskoczenia z pojazdu będącego w ruchu (jednak pozwala to również sądzić o występowaniu spadochronów w wersji beta gry). W wydanej wersji gry latanie jest prawie niemożliwe, gdyż samolot Dodo ma skrócone skrzydła, które skutecznie uniemożliwiają latanie samolotem.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa misji nigdzie nie pada, nie ma też jej scenariusza, nazwa została wymyślona przez fanów serii. „Love Hurts” jest nawiązaniem do nazwy słynnego hitu wykonanego przez szkocki zespół rockowy Nazareth w 1975 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki