FANDOM

Opuszczony szpital (znany też jako Colony Island Hospital) to budynek położony na Colony IslandLiberty City. Występuje w Grand Theft Auto IV oraz Grant Theft Auto Chinatown Wars. W szpitalu ma miejsce misja The Snow Storm. Budynek jest zamieszkiwany przez prostytutki i bezdomnych, co stało się źródłem dla różnych mitów.

OpisEdytuj

Budynek szpitala wzorowany jest na rzeczywistym budynku Smallpox Hospital na Roosevelt Island Nowym Jorku. Szpital w grze nie posiada nazwy, jego górne piętra są zawalone. Budynek został opuszczony na długo przed rokiem 2008, czyli rokiem, w którym rozgrywa się akcja gry.

MityEdytuj

Duchy w szpitaluEdytuj

Mit o duchu w opuszczonym szpitalu powstał niedługo po premierze gry. Wielu graczy donosiło, że podczas nocnych wypadów po szpitalu widzieli lub słyszeli coś dziwnego. Najczęściej były to ciemne sylwetki postaci lub niepokojące jęki. Mit ten został szybko wyjaśniony, a źródłem tajemniczych zdarzeń okazali właśnie bezdomni, którzy mają tam punkt spawnujący.

EksplozjeEdytuj

Niektórzy gracze mówili też o tym, że będąc w budynku słyszeli wybuchy. Spowodowane to było błędem przez który butle z gazem znajdujące się w szpitalu eksplodowały samoistnie, podpalając przy tym bezdomnych. Błąd w nowszych wersjach nie występuje.

Dziwne światłaEdytuj

Kilka osób mówiło również o dziwnym pomarańczowym świetle wydobywającym się ze ścian. Winnym okazał się błąd, który powodował, że AK-47 pistolet pojawiały się w niewłaściwych miejscach.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki