FANDOM

Psy – udomowione zwierzęta dodane w Grand Theft Auto V . Były też wspominane w innych częściach serii.

Uniwersum 3D Edytuj

Psy nigdy nie zostały ukazane w uniwersum 3D, ale często były wspominane przez rożne postacie.

Uniwersum HD Edytuj

Psy miały pojawić się w GTA IV. Dźwięki ich szczekania są jednym z oskryptowanych hałasów w grze. Są one tylko wspominane, jak we wcześniejszych częściach gry.

Psy pojawiły się już fizycznie w grze GTA V. W grze występuje 15 ras psów, od Rottweilerów po Labradory. Pojawiają się one, spacerując obok właścicieli lub przy domach. Jeden z dwóch nazwanych w grze psów to Chop – Rottweiler Lamara. Franklin może przeprowadzać różne interakcje z nim związane – spacerować, bawić się piłką itp. Drugi pies to Dexie, suczka Kerry McIntosh. Ballasi także mogą mieć psy, które będą atakować gracza, jeśli sprowokuje on ich właścicieli. Te zwierzęta mogą także zaatakować policjantów.

Ciekawostki Edytuj

  • Psy miały pojawić się w GTA San Andreas, ale ostatecznie nie zostały wprowadzone. W grze można znaleźć kilka plików dot. tych zwierząt.
  • Katt Williams podczas jednego ze swoich skeczy mówi, że nigdy nie widział psa czy kota w Liberty City.
  • W GTA V, jeśli gracz zaatakuje właściciela psa, to zwierzak rzuci się na bohatera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki